ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ - ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ - ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ

Ανακαλύφθηκε το γονίδιο της ανδρικής μακροζωίας!

Μια κοινή γενετική μετάλλαξη σχετίζεται με το αυξημένο προσδόκιμο των ανδρών, σύμφωνα με ερευνητές που δημοσίευσαν νέα μελέτη επί του θέματος στο επιστημονικό περιοδικό Science Advances. Τα ευρήματά τους «δείχνουν» την μετάλλαξη αυτή ως υπεύθυνη για τα δέκα κατά μέσο όρο παραπάνω χρόνια ζωής των ανδρών σε σύγκριση με τις γυναίκες αλλά και τους υπόλοιπους άνδρες που δεν έχουν την συγκεκριμένη γενετική μετάλλαξη.

Πέρα από τις συνθήκες ζωής και τις συνήθειες των ανθρώπων, η επιστήμη επιβεβαιώνει ότι υπάρχει και ο γονιδιακός παράγοντας: Υπάρχουν λίγα γονίδια – ένα εξ αυτών και αυτό που μελετήθηκε στην μελέτη αυτή, που καθορίζουν την υγεία και ως εκ τούτου την διάρκεια της ανθρώπινης ζωής. Το γονίδιο αυτό όμως απ’ ό,τι φαίνεται, επηρεάζει μόνο τους άνδρες και όχι τις γυναίκες. Βρέθηκε δε, στο 12% των ανδρών με ηλικία πάνω από τα 100 έτη.

Μελετώντας περαιτέρω αυτά τα γονίδια και τις μεταλλάξεις, οι επιστήμονες ελπίζουν ότι θα μπορέσουν να προχωρήσουν σε παραγωγή φαρμάκων που θα μιμούνται τις επιπτώσεις τους, επιβραδύνοντας τη γήρανση.  απο kontranews.gr

Eπισήμανση: κάθε σχολιο αναγνώστη εκφράζει τον ιδιο και οχι αυτόν εδω τον ιστότοπο. Η ελευθερία του τύπου , δεν περιορίζεται.

Ενημέρωση με mail