ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ - ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ - ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ

Με ποια άσκηση καίμε περισσότερο λίπος

Η απώλεια κιλών χρειάζεται απαραίτητα σωστή διατροφή και άσκηση ενώ αν θέλετε να µειώσετε το σωµατικό σας λίπος χρειάζεστε έναν συνδυασµό γυµναστικής που θα διατηρήσει ή θα αυξήσει το µυϊκό

ιστό και ένα είδος γυµναστικής που θα κινητοποιήσει τα λίπη για την παραγωγή ενέργειας.

Ποια είναι όμως η άσκηση που θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερο λίπος;

Σύμφωνα με τους ειδικούς, για να κάψετε λίπος, πρέπει πρώτα να το μετακινήσετε από τη «θέση» του και να το στείλετε στην κυκλοφορία του αίματος, όπου θα μεταφερθεί στους μυς ως καύσιμο. Μάλιστα, το σπλαχνικό λίπος φεύγει ταχύτερα, αφού «ο λιπώδης ιστός της κοιλιάς έχει μεγαλύτερη πυκνότητα υποδοχέων για τις ουσίες που διεγείρουν την κινητοποίησή του – τις ορμόνες κατεχολαμίνες, για παράδειγμα» τονίζει ο δρ Jeff Horowitz, καθηγητής Κινησιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν.

Η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση είναι ο πλέον επιστημονικά αποδεδειγμένος τρόπος για να κάψετε το ανεπιθύμητο λίπος σε πολύ λιγότερη ώρα. Το ιδανικό είναι ένας συνδυασµός προπόνησης µε βάρη και αερόβιων δραστηριοτήτων. Η προπόνηση µε βάρη θα πρέπει να είναι πολύ σύντοµη και έντονη και δεν θα πρέπει να ξεπερνά ποτέ τα 45-60 λεπτά.

 

Πηγή:baby.gr

Eπισήμανση: κάθε σχολιο αναγνώστη εκφράζει τον ιδιο και οχι αυτόν εδω τον ιστότοπο. Η ελευθερία του τύπου , δεν περιορίζεται.

Ενημέρωση με mail

Εγγραφείτε στο καθημερινό newsletter μας και λάβετε στο email σας όλα τα τελευταία νέα:

Αναζήτηση Άρθρων

300x100

 

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης σας.

  Δέχομαι cookies από αυτή την ιστοσελίδα.